השרה רגב: "הרפורמה בתעריפים – בשורה אדירה"

    אסתי פלד No Comments on השרה רגב: "הרפורמה בתעריפים – בשורה אדירה"

    שר התחבורה, מירי רגב במהדורה המרכזית: "הרפורמה שלי היא בשורה אדירה לציבור החרדי במיוחד אבל לא רק להם. בסופו של דבר אנחנו רוצים שאנשים יסעו בתחבורה ציבורית ולהוריד את יוקר המחיה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    8:45
    03.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בבארי מודיעים: החטוף דרור אור נרצח בבוקר שמחת תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה, מירי רגב (הליכוד) שוחחה הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחסה למינויו של דודי אמסלם לשר. "דודי אמסלם צריך היה להיות חלק מהממשלה. אני שמחה שהוא ישב עם רה"מ והם פתרו את הסוגיה".

    על הרפורמה בתעריפי התחבורה: "הרפורמה שלי היא בשורה אדירה לציבור החרדי במיוחד אבל לא רק להם. בסופו של דבר אנחנו רוצים שאנשים יסעו בתחבורה ציבורית ולהוריד את יוקר המחיה".

    "כדי שזה יקרה", הוסיפה רגב "צריך קודם כל להוסיף קווים. אני רואה את העומסים שאנשים שולחים לי מכל מיני מקומות. 2. צריך לדאוג למעמד הנהג. חסרים נהגים. 3, לתמרץ את הנוסעים לנסוע בתחב"צ. איך זה אפשרי כשהמחירים כל כך גבוהים. לכן הבשורה היא גדולה וחשובה".

    לדבריה: "כל הרפורמה הזו 740 מיליון שקל. זה כסף קטן לאוצר אבל בשורה אדירה לציבור. ירושלים ובני ברק מעולם לא קיבלו הנחות. באוצר מבינים שהם לא יכולים לצבוע כבישים לנת"צים. זה לא עובר. אני נלחמת על הרפורמה בכל הכוח. יש לי תמיכה גם בוועדת הכלכלה".



    0 תגובות